Абонаментното правно обслужване
Абонаментното правно обслужване е форма на обслужване, при която за определен период от време (отчетен период) се предоставят всички необходими, за нормалното функциониране на дейността на клиента, правни услуги от страна на адвокат, в това число и решаване на неговите внезапно възникнали правни проблеми, в рамките на подписан срочен договор за абонамент.
Целта на предлаганата услуга е предоставянето на ефективно и по-добро постоянно правно обслужване за решаване на текущите, непрекъснати или чести правни проблеми на физически или юридически лица при тяхната дейност.
Защо да се доверите на нас:
- Получавате постоянна висококвалифицирана правна помощ и индивидуален подход при разрешаване на проблеми от екип от специалисти и съвестно изпълнението на поетите задължения.
- Абсолютна дискретност и лоялност към клиента.
- Предварително запознаване със специфичните особености на упражняваната от Вас дейност.
- Мониторинг на законодателните промени свързани с дейността на клиента, като при необходимост своевременно се информира за потенциални проблеми и необходими действия.
- Работим с екип от специалисти – счетоводители, нотариуси, съдебни изпълнители, агенции за недвижими имоти, проектанти от всички специалности, строителен надзор, и други специалисти;
- Намаляване на разходите на клиента за правно обслужване и спестяване на време, средства, неудобства и допълнителни усилия на управленските екипи.
Какво предлагаме:
- правни консултации във връзка с дейността на клиента и правоотношенията, в които участва;
- съгласуване дейността на търговците с действащото европейско и българско законодателство за подпомагане на дейност на Дружеството;
- изготвяне на писмени документи – договори, писма, пълномощни, уведомления, заявления, възражения, молби и пр., както и всички видове договори, свързани с дейността на клиента – търговски, граждански, трудови договори и др.
- изготвяне на необходимата документация във връзка с трудовите правоотношения – трудови договори, длъжностни характеристики, съкращения и др.
- регистрация, промяна в обстоятелства, прекратяване на еднолични търговци, търговски дружества и заявяване на вписвания по партида на търговците в Търговския регистър и РЮЛНЦ воден при Агенция по вписванията към Министерство на правосъдието с ползване на електронен подпис и по-ниски държавни такси;
- съдействие при подаване на годишните финансови отчети на търговците в Търговския регистър и РЮЛНЦ към Агенция по вписванията с ползване на електронен подпис и по-ниска държавна такса за обявяване на отчета по електронен път;
- подготовка и изготвяне на документи за общи събрания на съдружниците или акционерите (покани, списъци на присъстващите, протоколи за взетите решения), както и за заседанията на съвета на директорите, евентуално наше участие в самите и заседания и др.;
- участие в преговори с партньори на клиента, фасилитиране и медиация;
- възможност за представителство на клиента пред Търговския регистър и РЮЛНЦ, НАП, контролните и регулаторни органи и др.
Абонаментното правно обслужване се предоставя посредством сключването на специален договор за абонаментно правно обслужване първоначално за пробен период – от един или три месеца. При абонамент се предоставят задължително на клиента отчети за разходваните средства, извършените услуги в абонамента и услугите извън абонамента, движението на делата и техния резултат.
За всеки клиент разработваме оптимална персонализирана оферта с най- изгодна цена за абонаментно правно обслужване след запознаване с Вашите изисквания и нужди. Цените ни са съобразени с НАРЕДБА № 1 от 9.07.2004 г. за минималните размери на адвокатските възнаграждения, издадена от Висшия адвокатски съвет, обн., ДВ, бр. 64 от 23.07.2004 г., изм. и доп., бр. 2 от 9.01.2009 г..
Ако желаете да се възползвате от предлаганата услуга или имате нужда от допълнителна информация, моля свържете се с нас на посочения телефон за връзка или ни посетете на адрес: гр. Варна, ул.”Дрин”№10, ет.1.